Whitepaper ’10 tips voor het werven en behouden van échte vrienden’

Vrienden werven is bij culturele organisaties heel gewoon. Of het nu een klein theater is of een groot museum. Het is onderdeel van hun DNA. Vrienden zijn mensen

die betrokken zijn bij een schouwburg, een museum of een theater. Zij zijn bereid om te steunen als nodig. Tijdens corona werd dat nog veel duidelijker. Veel vrienden doneerden hun kaartje en hoefden daar niets voor terug. Werkt deze sector nu heel anders dan de goede doelen sector? Niet echt. Ook hier wordt gewerkt met een donorpiramide; de vriendenpiramide wel te verstaan. En ook hier komen giften van mensen die iets voelen voor de missie. Het verschil zit vooral in de relatiegerichte aanpak. Relaties worden gezien en behandeld als échte vrienden.

Wil jij graag de whitepaper ontvangen voor het maken van échte vrienden? Laat je gegevens achter via onderstaand formulier:

Naam(Vereist)
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

  

 

Over dit onderwerp hielden we eerder al een webinar. Nieuwsgierig? Bekijk deze video: